Sonntag, 19. März 2017

Eulige Schüttelkarte

Hallo Ihr Lieben,

heute zeige ich euch eine weitere Schüttelkarte, die ich nach der Anleitung von Sammyfim gewerkelt habe.

Das Motiv ist ein Clearstamp vom Action. Coloriert habe ich es mit Aquarellstiften.


Der Schriftzug "Congrats" ist von ScrapBerry's.


Ich zeige meine Karte hier:
Lil Patch of Crafty Friends: #54 "Anything goes"
Brown Sugar: #242 "Anything goes"
QKR Stampede: #235 "Congratulations or Anything goes"

Habt noch einen schönen Sonntag.

Liebe Grüße
Daniela

Kommentare:

  1. This is sucha fun look! Thanks for entering the weekly Anything Goes challenge at QKR Stampede - with an optional twist of congratulations. Dorothy S, DT member

    AntwortenLöschen
  2. Great use for a mason jar image! I might have to try my hand at this in the future. Thank you for joining us at Brown Sugar Challenges.
    -Miranda DT
    TheCraftyCritter.com

    AntwortenLöschen
  3. What an adorable little owl, Daniela! Love the shaker. I’m wearing a DT hat this morning so let me thank you for playing in our “Anything Goes/ Congratulations” challenge at QKR Stampede. Good luck.
    NanaConnie DT

    AntwortenLöschen
  4. Super cute shaker card. Thanks for joining us this week. Karal DT

    AntwortenLöschen
  5. I just love your creation. Thanks for joining us at Lil' Patch of Crafty Friends. Good luck.
    Lynn aka Lynnpenguin

    AntwortenLöschen