Freitag, 21. April 2017

Petri Heil!

Hallo Ihr Lieben,

heute zeige ich euch bei "Kreatives Fusselchen" eine Karte mit "Fischer Fritz". Coloriert habe ich das Motiv mit Aquarellstiften.


Das Designpapier lag schon seit Jahren in meiner Kiste ... endlich konnte ich es mal benutzen. Den Schriftzug "Petri Heil!" findet ihr ebenfalls bei Anne im Shop.


Ich zeige meine Karte hier:
Little Miss Muffet Challenges: #161 "Anything goes"
Crafty Sentiments Designs: Challenge "Men/Boy"
Aud Sentiments: #178 "Use A Stamp For Your Sentiment"

Habt einen schönen Tag.

Liebe Grüße
Daniela

Kommentare:

  1. Beautiful masculine card Daniela, love the pretty designer paper. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    AntwortenLöschen
  2. Great masculine card!, beautiful color combo! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz

    AntwortenLöschen
  3. Darling image and great masculine card. Those are a challenge for me. So glad you shared over at Aud Sentiments.
    Billie A
    Aud Sentiments
    Creative with Stamps
    Catch the bug
    Inspiration Destination
    Stampavie and More We have a challenge at Stampavie and more - theme is Spring.. we'd love to see you join

    AntwortenLöschen
  4. Super cute card. Thank you so much for joining us at Little Miss Muffet Challenge last fortnight and sorry for the late comment. I hope to see you again. :o)
    Milka GDT

    AntwortenLöschen